Kako Poboljšati Koncentraciju i Fokus Na Poslu

Iako je nekada teško poboljšati koncentraciju i fokus, to ne znači da treba da se pomirite sa ovom činjenicom i dozvolite da Vaš posao pati. Već treba da pokušate da rešite ovaj problem zato što je svaki posao, nezavisno od pozicije, lakši i zabavniji sa boljom koncentracijom. 

S obzirom na to da je nama ova tema jako bliska i da smo svesni da postoje dani kada koncentracije nema na vidiku, odlučili smo da podelimo sa vama najbolje i najefikasnije metode za poboljšanje koncentracije i fokusa.

Koje su Prednosti Bolje Koncentracije i Fokusa na Poslu?

Pošto je koncentracija mogućnost posvećivanja pažnje na jedan zadatak, cilj ili problem, njeno unapređenje nam pruža da određeni problem rešimo brže i bolje. Samim tim, produktivnost na poslu raste, što povećava zadovoljstvo Vas i tima u kome radite. Neki od benefita bolje koncentracije su:

  • Brži ste – sa boljom koncentracijom i kreativnost se povećava što ubrzava rešavanje problema i samim tim ste produktivniji. 
  • Kvalitet onoga što uradite je bolji – manje grešite i kvalitet Vašeg rada raste.
  • Manje nerviranja – potpuno ste fokusirani na rad i ne obazirete se na stvari oko Vas što dovodi do manjeg stresa i nerviranja. 

Gore navedene stavke dosta utiču na Vaš posao i brzinu kojom napredujete. Što ste bolji na poslu veća je verovatnoća da dobijete unapređenje ili napredujete u Vašoj karijeri.

Tim-Muskaraca-i-Devojki-Srecni-Kako-Poboljšati-Koncentraciju-i-Fokus-Na-Poslu-Zynamik-Nouvellune.jpg

5 Lakih Metoda za Poboljšanje Koncentracije i Fokusa

Nekada je najlakše posmatrati mozak kao mišić kome je potrebna vežba. Kao što telu prija fizička aktivnost tako je i mozgu potreba redovna vežba. Zato smo izdvojili najlakše i najzabavnije metode koje možete isprobati.

1. Igre Memorije

Verovatno se sećate raznih igrica memorije koje ste igrali tokom odrastanja sa društvom. Igrice memorije sa kartama su odlična stvar kada imate vremena i potrebno Vam je da se opustite, ali nekada je to nemoguće. Umesto ovih igara, možete da pokušate da zapamtite neki stih iz pesme, redosled knjiga na polici ili određeni redosled predmeta, brojeva ili slova. Ovo je odlična vežba kojom unapređujete memoriju i poboljšavate koncentraciju. 

2. Raskrčite Vaše Okruženje

Vaše radno okruženje u velikoj meri utiče i na Vašu koncentraciju. Dovoljno je i 15 minuta da raskrčite Vaš radni sto, sklonite papire i nevažne predmete ili organizujete Vaš radni dan. Na ovaj način ste umanjili moguće distrakcije koje u velikoj meri utiču i na koncentraciju. Idealno bi bilo da Vaš sto raskrčite na kraju radnog dana tako da sutradan možete početi sa radom lagano i bez ikakvog stresa.

Laptop-na-Stolu-Solja-Kafe-Kako-Poboljšati-Koncentraciju-i-Fokus-Na-Poslu Zynamik Nouvellune.jpg

3. Koristite Tajmer

Za dobro koncentraciju potrebna je i dobra organizacija. Ako Vam je ovo slabija strana, pokušajte da radite tako što ćete namestiti tajmer na trideset minuta koje ćete odvojiti za rad. Tokom ovih trideset minuta, eliminišite sve distrakcije i fokusirajte se na zadatak. U slučaju da Vam misli lutaju, pokušajte da prihvatite to i ponovo se fokusirate na rad. Nakon trideset minuta napravite pauzu od pet do deset minuta i ponovite ovu radnju. Ovih trideset minuta može da preraste i u četerdeset i više minuta, ali pokušajte da ne prelazite sat vremena jer je Vašem telu i mozgu potreban kraći odmor nakon intenzivnog rada. 

4. Provedite Jutro uz Knjigu

Digitalne novine i knjige su promenile način razmišljanja o čitanju. Informacije su nam uvek dostupne, ali to ne znači da smo zaista informisani, niti da čitamo više. Zapravo, čitamo manje nego ikada. Konstantna izloženost kompjuterima i telefonima loše utiče na našu koncentraciju i pažnju, pre svega zbog prevelike količine dostupnih informacija. 

Čitanje knjiga, kao i analiza knjiga ili dužih tekstova pomaže u razvijanju toka misli i pažnje. Čitanjem se razvija vokabular, razumevanje i obraćanje pažnje na detalje, a za sve ovo je potrebna koncentracija. Nakon nekog vremena primetićete da se Vaša koncentracija poboljšala tako što se lakše fokusirate na zadatak ili debatu.

Zena-Koja-Cita-Knjigu-I-pije-Kafu-Soba-Jutro-Sunce-Kako-Poboljšati-Koncentraciju-i-Fokus-Na-Poslu Zynamik Nouvellune.jpg

5. Prirodni Suplementi

Ako telo nema dovoljno vitamina osećamo se lošije i sporije nam radi organizam. Nedostatak vitamina u velikoj meri utiče i na kognitivne i mentalne funkcije. 

Vitamini poput vitamina B, D3, cinka, magnezijuma i gvožđa povoljno utiču na rad organizma i samim tim i na mentalne funkcije.

Ako unosite dovoljno vitamina, a vaša koncentracija je i dalje slaba, Zynamik je odličan prirodan dodatak ishrani koji pozitivno utiče na mentalni i fizički performans. Zynamik je baziran na ekstraktu lista manga koji ima isti efekat na organizam kao kofein, ali bez negativnih posledica kao što su ubrzani rad srca, blaga anksioznost, ili mučnina.

Ovaj suplement se preporučuje svima kojima su koncentracija i fokus potrebani za rad, poput programera, vozača, studenata ili onima koji su pod stalnim stresom. Zynamik je odličan i za osobe koji se bave sportom jer podiže nivo energije i može da se koristi umesto preworkout suplemenata (i ne sadrži doping).

Nekada se kombinacijom ovih metoda dobijaju najbolji i najbrži rezultati. Važno je zapamtiti da koncentracija i fokus nisu konstantne i da se na njima mora raditi kako bi se dobili najoptimalniji rezultati.

NAŠ BILTEN

Prijavi se za razne specijalne ponude i promocije

*