Shopping Cart

No Proizvods in the cart.

5 Joga Vezbi Za Bolju Koncentraciju

Samo 20 minuta joge dnevno je dovoljno za bolju koncentraciju i pamćenje.

U vreme kada na svakodnevnom nivou konzumiramo gomilu informacija, obavljamo dosta poslova i često za sebe kažemo kako „ne znamo gde nam je glava“, koncentracija i fokus su definitivno nešto što nam manjka.

Budući da je tokom vežbanja joge sva koncentracija usmerena na disanje i pokret, smanjuje se uticaj onih izvora koji inače ometaju koncentraciju te um postaje mirniji. Primetićete i da eliminisanjem buke u vašoj glavi i fokusiranjem uma bolje pamtite i lakše se možete usredsrediti na svakodnevne zadatke.

5 Joga Vežbi Za Bolju Koncentraciju Muškarac Radi Jogu Kući Zynamik Nouvellune

Poslepodne je obično onaj deo dana rezervisan za (drugu, treću..) šoljicu kafe, kako bi oterala umor, razbudila vas i poboljšala koncentraciju. Ali isto može učiniti i joga – ne samo da povećava fleksibilnost, snagu i izdržljivost, ona je i odličan način za eliminaciju stresa i postizanje unutrašnjeg mira.

Sledeće joga poze će vam pomoći da opustite telo, razbistrite um, a samim tim pospešite koncentraciju i pamćenje.

1.Lotus (Padmasana)

Lotus je izvrsna vežba za razvoj koncentracije, te se u jogi koristi za meditaciju i usmeravanje pažnje na tehniku disanja.

Početnicima je često teško postići finalni položaj prekrštenih nogu, a kako biste mogli da se opustite, koncentrišete i duže zadržite u položaju, dovoljno je i prekrstiti noge u klasični turski sed. Dlanove stavite na kolena, ispravite leđa, oslobodite dijafragmu i deset puta duboko udahnite i izdahnite.

2.Orao (Garudasana)

Orao je stojeći joga položaj koji uz brojne dobrobiti pospešuje osećaj balansa, razvija kako svest tako i koncentraciju.

3.Planine (Parvatasana)

Ovaj smirujući položaj je jednostavan i može ga primeniti skoro svako, a cilj mu je stvaranje svesti o pravilnom disanju i poboljšanju koncentracije.

4.Položaj Mrtvaka (Savasana)

Položaj mrtvaka se se obično radi pri kraju vežbanja jer opušta celo telo. Telesna opuštenost vodi mentalnom.

Ova joga poza će vam pružiti mnoštvo dobrobiti: umiriće misli, otkloniti stres i depresiju, samim tim pomoći u lakšem fokusiranju pri obavljanju svakodnevnih obaveza.

5.Vrana (Bakasana)

Vrana je izvrsna vežba za razvijanje koncentracije i snage čitavog tela. Predstavlja simbol mladosti, sreće i dugovečnosti. Na početku će se činiti zahtevnom ali kada savladate balans na rukama, položaj vrane će vam postati zabavan, te ćete ga izvoditi sa lakoćom.

U Zdravom Telu Zdrav Duh

Dobro uskladjene i izbalansirane, praksa joge i adekvatna ishrana su ključ dobrog zdravlja, bolje koncentracije i vitalnosti. Iako je moguće da samo ishranom unesemo sve vitamine i materije koje trebaju našem telu, neki suplementi mogu znatno pomoći. Jedan od njih je Zynamik. Uz redovne vezbe joge, ovaj dodatak ishrani je idealan za podizanje kako mentalne i tako i fizičke energije.

Dr. Bojan Pavlović
Dr. Bojan Pavlović

I had a dynamic career that combined technical expertise and marketing skills in New Dietary Supplement Product Design and Development, New Business Development, In Licensing, Out Licensing and sales of Scientifically proven Dietary Supplements for the territory of southern and Eastern Europe. Actively involved in , Intellectual property management, Market Research and Designing and Execution of Business Plans, preparation of quality assurance documentation for R&D pharma projects, manufacturing and launching of new products.

Prijavite se na naš newsletter i preuzmite promo kod za 10% popusta na prvu kupovinu!

*